niedziela, 26 marca 2017

Must have na wiosnę

Co będzie modne i w co zainwestować pieniążki, żeby wyglądać modnie przez całą wiosnę i stylowo wejść w lato? Mam na to odpowiedź. W tym poście MUST HAVE na wiosnę 2017. :)





1. Kolor - jak najbardziej pudrowy róż, nude, khaki, ciepły brąz. <3












2. Materiał - zamsz, welur, satyna - totalne must have sezonu, utrzymują się od jesieni, więc myślę, że utrzymają się chociaż do lata. :)










3. Kurtki jeansowe - nie masz jeszcze swojej katany? Warto kupić. :)





4. Spodnie typu boyfriend - przynajmniej jedna para w szafie.




5. Czapka prawdziwego prawilniaka - klasyczna na słoneczne dni zawsze się przyda. 





6. Biżuteria- rose gold. Jak najwięcej. Tak. 




hehehe

7. Haft. Wszędzie. Zawsze. Na wszystkim.*.*





Co Waszym zdaniem jest totalnym must have tego sezonu? Dajcie znać w komentarzach. Może o czymś zapomniałam? A może z czymś się całkowicie nie zgadzacie? Chciałabym poznać Wasze zdanie.:)
Pozdrawiam i ściskam!
MG :)


_______________________________________________________________________________
Wszystkie zdjęcia w tym poście pochodzą ze strony weheartit.com

9 komentarzy:

  1. boyfriendy muszą być koniecznie ;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam właśnie, że haft ostatnimi czasy wraca do mody. Ja bardziej postawiłabym na kurtki jeansowe :)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie jeszcze nie myślałam nad tym czego brakuje mi tej wiosny ;p
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. inspo on point<3


    would you like to follow for follow ? let me know on my blog <3

    New post - Sporty 70s OOTD

    Check out my ♥Instagram ,Blog╚ovin and
    Google✚

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamsz i welur zupelnie do mnie nie przemawiają, jednak pudrowe kolorki, hafty i portki podarciuchy owszem- jak najbardziej moje klimaty <3

    świetne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń